خواهر

ساخت وبلاگ

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ – کدام بستر مناسب تر است؟

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ ويديو، شکلي از محتوا است که از هم‌نشيني معني‌دار صدا، تصوير و حرکت شکل گرفته است. تاثيري که ويديو روي ذهن مخاطب مي‌گذارد بسيار عميق‌تر از ديگر فرمت‌هاي محتوايي است. چون تعداد بيشتري از حواس پنج‌گانه انسان را به طور همزمان با خود درگير مي‌کند. همين موضوع باعث مي‌شود که پيام نهفته در قلب محتوا به طور مستقيم به ذهن کاربر نفوذ کند و چه بسا او را به سمت اکشن مورد نظر تبليغ، مثلا نصب اپليکيشن يا خريد يک محصول سوق دهد. با ما همراه باشيد.

تبليغات ويديويي در ايران

در ايران از اوايل سال ????، صحبت هايي از نسل جديد تبليغات اينترنتي مطرح شد . اما به دليل مشکلات موجود در بستر اينترنت و کمبود سرعت،  فقط در حد حرف باقي ماند و به آينده موکول شد. پس از بهبود نسبي کيفيت و سرعت اينترنت کشور وگسترش سايت هاي ويديو محور و … دوباره از تبليغات ويديويي صحبت شد. شرکت هاي تبليغاتي به دنبال اجرايي کردن همان ايده هاي گذشته برآمدند که قبلا توانايي انجام آن را نداشتند. آنها علاوه بر تغيراتي در ايده هاي گذشته خود بصورت تخصصي تر و حرفه اي تر وارد اين عرصه شدند .

آژانس تبليغات ويديويي

در اوايل سال ???? اين شاخه از تبليغات به خوبي در وب سايت هاي فارسي گسترش پيدا کرد و توانست به جامعه اي مستقل براي تبليغات اينترنتي تبديل شود. در ابتدا تبليغات ويديويي تنها به چند ثانيه ابتدايي فيلم هاي موجود در وب سايت ها کفايت مي کرد. هر کاربر زماني که بر روي يک فيلم کليک مي کرد، در چند ثانيه اول آن فيلم، تبليغي را نگاه مي کرد. بعد از مشاهده آن تبليغ، فيلم مورد نظر اجرا مي شد .اما به مرور زمان، اين نسل از تبليغات نيز پخته تر شده و ايده هاي جديدي به اين شاخه اضافه شده است. به شکلي که امروزه تبليغات ساده گذشته به تبليغات بسيار پيشرفته در داخل اپليکيشن ها تبديل شده است.

بستر مناسب – تبلغات در فيليمو يا آپارات

ما در دو مقاله قبلي به شکل مفصل بحث تبليغات ويدئويي را بررسي کرديم. در مقاله هاي قبلي درباره عامل مهمي نام بستر صحبت شد. بستر در واقع زمين بازي ماست. گاهي زمين بازي ما تعيين کننده همه چيز است. اگر ما بازيکن خوبي باشيم اما در زميني اشتباه بازي کنيم، بازي را قبل از شروع باخته ايم. در مسابقه بازاريابي کسي برنده است که زمين درستي براي تبليغات انتخاب کرده و نسبت به آن استراتژي بچيند. اما کدام زمين بازي بهتر است؟ سايت هاي داخلي مثل تبليغات در فيليمو و نماوا يا سايت هاي خارجي. در ادامه اين موضوعات را بررسي خواهيم کرد. اما پيش از آن اجازه بدهيد نگاهي به پلتفرم هاي داخلي بياندازيم.

آپارات – سرويس اشتراک ويديو

آپارات از سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو در کشور ايران است. اين وبگاه توسط شرکت صباايده راه‌اندازي شده‌است و مديريت آن بر عهده محمد جواد شکوري مقدم است. آپارات در سال ?? از سوي جشنواره وب ايران در بخش چندرسانه‌اي برخط، به انتخاب کارشناسان برگزيده شد و در سال ?? نيز به عنوان بهترين وبگاه فيلم برگزيده شد. آپارات اکنون در رتبه دوم الکسا در ايران بعد از گوگل و همچنين در رتبه چهل و ششم الکسا در جهان قرار دارد.. بسياري از ويدئوهايي که امکان قرارگيري در ديگر سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو را دارند، در آپارات قرار نمي‌گيرند و پس از مدتي حذف مي‌شوند. اين وبگاه بر اساس قوانين جمهوري اسلامي ايران عمل کرده و عدم ايجاد تنش سياسي، عدم اهانت به مقامات سياسي و مغايرت نداشتن با شئونات از قوانين اصلي بارگذاري آن هستند.

پلن هاي تبليغات در آپارات

پخش تبليغ در حين پخش ويديو:

اين نوع تبليغ در ابتدا يا ميانه پخش ويديوها به کاربر نمايش داده مي شود و براي هدايت کاربر به لينک يا وب سايت مورد نظر شما مناسب است.

نمايش تبليغ در قسمت پيشنهادات آپارات:

ويديوي شما به صورت هدفمند در قسمت پيشنهادات آپارات به کاربران نمايش داده مي شود. کاربران با کليک روي اين تبليغ به صفحه ويديوي شما در آپارات منتقل مي شوند.

تبليغات در فيليمو

فيليمو يا آپارات فيليمو اولين سامانه نمايش درخواستي (VOD) اشتراکي با سانسور و محدوديت ايراني است که در بهمن ???? آغاز به کار کرد. اين سامانه يکي از محصولات شرکت فناوران ايده‌پرداز صبا (صباايده) است. امروزه اپراتور نماوا جدي‌ترين رقيب فيليمو در سامانه نمايش درخواستي يا همان (وي او دي) است بر اساس رتبه‌بندي الکسا فيليمو چهاردهمين سايت پربازديد ايران است. فيليمو داراي بيش از ??? هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بيش از ?? درصدي در ميان رقبا است. در ماه ??? ميليون دقيقه محتواي ويديويي توسط کاربران فيليمو مشاهده مي‌گردد. نهنگ آبي اولين سريالي است که با سرمايه‌گذاري فيليمو ساخته شده‌است و در ? بهمن ???? منتشر شد. تبليغات در فيليمو مانند ديگر پلتفرم ها نيست و ويژگي هاي خاصي دارد.

نماوا – سرويس نمايش درخواستي

نماوا در آغاز با نام مووي‌لند که جزئي از سرزمين شاتل (شاتل‌لند) بود فعاليت خود را آغاز کرد. در فروردين ????، وب‌سايت فيلم شاتل‌لند که با نام مووي‌لند فعاليت مي‌کرد به نماوا تغيير نام داد. نخستين سريال اختصاصي نماوا سريال سال‌هاي دور از خانه است که در ?? فروردين سال ?? ه‍.ش توسط نماوا عرضه شد. اين وبگاه براي تماشاي آنلاين فيلم و … است که با برخي از شرکت‌هاي اينترنتي ايران قراردادي براي تماشاي رايگان فيلم بسته‌است. اين وبگاه نيز بلاگي دارد که در آن فيلم‌ها را نقد و درباره? آن‌ها توضيح مي‌دهد.

در تبليغات ويديويي چگونه بهترين بازخورد را بگيريم؟

فرض کنيد که شما بستر را انتخاب کرده ايد و قصد داريد تبليغات در فيليمو را شروع کنيد. حالا لازم است چند مورد ديگر را نيز بدانيد. تبليغ شرکت‌هايي که موفق به جذب آگهي آن‌ها شده‌ايد را در سرويس تعريف کنيد؛ فرض کنيد يک بانک، يک اپراتور تلفن همراه و يک سرويس تاکسي اينترنتي در اين مرحله تعريف مي‌شوند. براساس قراردادهاي خود محدوديت‌هاي نمايشي را مشخص کنيد. براي نمونه، تبليغ بانک بايد ??هزار کليک، تبليغ اپراتور ??? هزار بار و تبليغ تاکسي اينترنتي تا زماني که دست کم ? هزار بار  Skip نشده است، نمايش داده شوند.

خلاصه اي از انواع تبليغات ويديويي

  • تبليغات ويديويي نوعي از تبليغ هستند که پيام را در قالب ويديو به مخاطب منتقل مي‌کنند.
  • تبليغات ويديويي به دو بخش تبليغات «Stream» و «Out Stream» تقسيم مي‌شوند.
  • تبليغات استريم به سه شکل «Pre-Roll»، «Mid-Roll»و «Post-Roll» اجرا مي‌شوند. شيوه  «Pre-Roll» محبوب‌تر از دو روش ديگر است.
  • تبليغات ويديويي جايزه‌اي در عوض تماشاي ويديو به مخاطب امتياز مي‌دهند.
  • تبليغات ويديويي «Interstitial-ad» سازوکاري شبيه به پاپ آپ‌ها دارند.
  •  «Playble ads» نوعي تبليغ است که کاربر مي‌تواند در همان لحظه با آن بازي کند.

ارتباط با ما

شناسه (آيدي) تلگرام pdaneshjoin@

ايميل [email protected]

 

https://www.indiegogo.com/individuals/28345593

https://www.intensedebate.com/people/LeviGross5

https://coub.com/levigross5

https://www.atlasobscura.com/users/levigross5

https://edex.adobe.com/community/member/iO819nQ1z

https://www.diigo.com/user/levigross5

https://www.mixcloud.com/LeviGross5/

https://cycling74.com/author/61d149565e4db16e7b91c4a1

https://www.skillshare.com/profile/Levi-Gross/456979617

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 498 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:04

با اکانت ايران آنلاين موسيقي گوش بده

z1_byq.jpg

ميتوانيد با چند کليک اکانت پريميوم اسپاتيفاي بخرين . با اکانت ايران به لايسنس 180 سايت و اکانت که نياز به اکانت پريميوم  دارند رو بخرين .

 

اين روزها که جهان هر روز به سوي مجازي شدن و پيشرفته شدن پيش ميرود پلتفرم هاي زيادي هستند که به شما اين امکان رو ميدن که در هر مکاني و هر زماني تنها با داشتن اينترنت به کل ارشيو موسيقي جهان دسترسي داشته باشين .
اين پلتفرم ها عبارتند از اسپاتيفاي ، ساندکلاد ، اپل موزيک و ...
اما استفاده از اين پلتفرم ها طبيعتا بيشترشون پولي هستند و يا اگر مجاني باشند نسخه بتا يا همون نسخه محدود شده اي رو به شما ارايه ميدن .
به همين منظور ما يعني تيم اکانت ايران اين تصميم رو گرفتيم که لايسنس اين اکانت هارو يعني به طور مثال اسپاتيفاي رو براي شما فراهم کنيم و علاوه بر اين ها ما به شما ياد ميديم که چطوري اسپاتيفاي رو نصب کنيد ، توي اسپاتيفاي اکانت بسازين و چطوري پريميوم اسپاتيفاي رو بخرين .
ما تا پايان تايم اشتراک تماما اکانت شمارو گارانتي و پشتيباني رايگان ميکنيم و در صورت بروز هرمشکلي ما براي شما اين مشکل رو حل ميکنيم


مزيت هاي انلاين گوش دادن آهنگ چيست ؟
 

1: به تمام ارشيو موسيقي جهان دسترسي دارين
2: ميتوانيد با سرچ کردن به اهنگ هاي هر خواننده اي دسترسي پيدا کنيد
3:حمايت از خواننده محبوبتون
4:دانلود اهنگ هاي دلخواهتون
5:بهترين کيفيت اهنگ در اختيار شما


چگونه اکانت اسپاتيفاي داشته باشيم ؟
 

طبيعتا براي اينکه اکانت پريميوم اسپاتيفاي رو داشته باشيم کمي سخته البته در ايران براي وجود تحريم هاي مختلفي که داريم
حتي اکانت ساختن و نحوه ساخت اکانت ايران کمي مشکل است ولي ما براي شما کاملا اکانت اسپايتفاي ميسازيم و پريميوم ميکنيم و تا پايان تايم اشتراک هم گارانتي و پشتيباني ميکنيم .

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 14:01

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 322 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:52

 

تفاوت آموزش ReactJS آکادمي سبزلرن

مقدمه

خب سلام به رفقاي عزيز تو اين مقاله ميخوام درباره يه دوره متفاوت و فوق العاده براي آموزش ReactJs حرف بزنم و بهتون معرفي بکنم، همچنين درباره جزئيات اين دوره حرف بزنيم.

پس برو بريم...

دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اين دوره ReactJs که ميخوام بهتون معرفي بکنم دوره آموزشي منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن هستش.

که يه دوره فوق العاده اي که آکادمي سبزلرن پابليش يا همون منتشر کرده ، مدرس اين دوره آقاي سعيدي راد هستش ، و مدت زمان دوره حدود 40 ساعت هستش اين دوره از مرحله صفر آموزش داده شده تا به مرحله استخدام ، اگر هم در مورد ReactJS نميدونيد  در ادامه يه توضيح مختصر حتما ميدم...

d1_827e.png

ReactJs چيست ؟

ري اکت يکي از قدرتمند ترين و محبوب ترين کتابخونه هاي اوپن سورس يا همون متن باز جاوا اسکريپت هستش، که در سال 2013 توسط شرکت فيسبوک ارائه شد.

ري اکت از سال 2014 و 2015 در حال آپديت شدن هستش و از اون موقع پيشرفت فوق العاده و چشمگيري داشته....

دلايل يادگيري کتابخونه ReactJS :

  • سبک و ساده بودنش
  • سريع بودن و يادگيري آسان
  • قابل توسعه دادن

 

منتورشيپ بودن دوره ReactJs سبزلرن

خب ما درباره ري اکت صحبت کرديم و با دوره منتورشيپ ReactJs آکادمي سبزلرن آشنا شديم ، اما منتورشيپ يعني چه؟

بزار با کلمه منتور شروع کنم ، منتور يعني مربي حالا معلم خصوصي هم ميگن ولي بيشتر مربي ميتونه اصطلاح خوبي براش باشه ، حالا اگه الان منتورشيپ رو معني بکنيم منتورشيپ يعني تو مسيري که شما رو به جلو هستيد يک مربي در کنار شما باشه ، تو مشکلات به شما کمک بکنه ، تو انتخاب ابزار ، نقشه راه ، مسير به شما کمک بکنه شما هنگامي که به مشکل ميخوريد مربي در کنارتان باشه و راهنمايتون بکنه .

حالا منظور از منتورشيپ بودن دوره ReactJs آکادمي سبزلرن گفتيم منظور اين مدلي هستش.

تو دوره ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از مرحله صفر تا مرحله استخدام در کنار شما خواهد بود اون تجربه اشو ، نحوه نوشتن نمونه کار ، طراحي رزومه رو با شما به اشتراک ميزاره ، در آخر نمونه کار شما توسط مدرس دوره بررسي ميشود و رفع اشکال خواهد شد تا راحت تر تو شرکت ها استخدام بشيد و کسب درآمد کنيد .

پشتيباني دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اما پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن به چه صورت هستش ؟

پشتيباني نه تنها دوره منتورشيپ Reactjs سبزلرن بلکه تمامي دوره هاي سبزلرن چه پولي ، چه رايگان پشتيباني مادام العمر داره اما پشتيباني دوره ReactJS نسبتا متفاوت تره بخاطر منتورشيپ بودن دوره ، پشتيباني اين دوره به صورت آنلاين ، تماس تلفني با خود مدرس و همچنين با خود مدرس ارتباط مستقيم داريد.

شما تو اين دوره منتورشيپ از صفر هر سوالي که پيش اومد از کدنويسي ، راهنمايي ، مشکل در طراحي نمونه کار ، نحوه جواب دادن به سوالات هنگام مصاحبه و... پشتيباني خواهيد شد.

پس از بابت پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن اصلا نگران نباشيد چون آکادمي سبزلرن کيفيت براش خيلي مهمه .

رسيدن به مرحله استخدام در دوره ReactJs سبزلرن

خب همان طور که گفتيم تو اين دوره منتوشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از صفر تا مرحله استخدام شدن در کنار شماست که اين ميتونه يکي از نگراني هاي دانشجو رو رفع بکنه که چطور قراره استخدام بشه ، نمونه کارش رو طراحي بکنه و...

بيشتر افراد برنامه نويسي رو ياد ميگيرند اما تو مرحله طراحي نمونه کار ، تو استخدام شدن به مشکل ميخورند اما تو دوره منتورشيپ ري اکت سبزلرن بابت اين موضوع نگران نباشيد چون که مدرس دوره به شما کمک ميکنه که تا نمونه کار خودتون رو طراحي بکنيد و از مرحله سوالات استخدامي به راحتي رد شده و استخدام بشيد و ازش کسب درآمد بکنيد.

پيش نياز دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

خب درباره دوره ReactJS ما حرف زديم اما ببينيم که پيش نياز هاي اين دوره چه چيزي هستش.

HTML

اولين پيش نياز اين دوره زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال هستش که براي حوزه فرانت اند شما بخواهيد و يا نخواهيد بايد بايد زبان اچ تي ام ال رو بلد باشيد.

که خوشبختانه آکادمي سبزلرن يه دوره رايگان جامع مقدماتي تا پيشرفته Html داره که ميتونيد از اون استفاده بکنيد.

CSS

پيش نياز دوم هم زبان CSS هستش که خب اينم دقيقا مثل اچ تي ام ال بايد بايد براي حوزه فرانت اند ياد بگيريد ، که دومين قدم براي ورود به دنياي فرانت اند هستش.

همچنين حتي سبزلرن يه دوره جامع رايگان مقدماتي تا پيشرفته CSS هم داره که مدرس دوره هاي html, css آقاي ديني هستش .

JAVASCRIPT

و رسيديم به اصلي ترين پيش نياز اين دوره يعني زبان جاوا اسکريپت که يکي از ضروري ترين پيش نياز براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند هستش.

همانطور که گفتيم ري اکت کتابخونه جاوا اسکريپت هست پس يادگيري جاوا اسکريپت کلا ضروري هستش.

در کل اگه بگم سه پايه اصلي حوزه فرانت اند اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسکريپت هستش.

و در آخر هم اينو بهت بگم که سبزلرن يه دوره آموزش رايگان جاوااسکريپت مقدماتي تا پيشرفته پروژه محور هم داره پس از يادگيري پيش نياز هاي دوره منتوشيپ ReactJS اصلا نگران نباش چون سبزلرن همشو ساپورت کرده.

اکما اسکريپت 6

و مورد آخر يا همون پيش نياز آخري هم که دوره ReactJs سبزلرن ميخواد اکما اسکريپت 6 هستش.

که شايد براتون پيدا کردن منبع براي يادگيري اکما اسکريپت 6 سخت باشه اما خبر خوش اينه که تو دوره منتورشيپ ReactJs سبزلرن بحث اکما اسکريپت 6 در 10 الي 20 جلسه پوشش داده شده پس نگران اين مورد هم نباشيد.

در کل پيش نياز هاي اين دوره اچ تي ام ال ، سي اس اس ، جاوااسکريپت و اکما اسکريپت 6 هستش که آکادمي سبزلرن آموزش هر کدوم رو پوشش داده پس نگران اين موضوع نباش.

بازار کار فوق العاده ReactJs

خب رسيديم به بحث بازار کار ReactJs که ببينيم بازار کار ري اکت دقيقا چطوره ؟

اگر تو سايت هاي استخدامي مثل سايت جابينجا سرچ کنيد React بيشتر از 300 تا موقعيت شغلي براي react مياره حالا اگه انگليسي سرچ کنيد 300 تا مياره فارسيشو نميگم يا حتي بعضي از موقعيت ها به جاي ري اکت جاوااسکريپت مينويسند و داخل توضيحات ري اکت مينويسند .

خب حالا بريم چند تا موقعيت ها رو ببينيم:

اولين موقعيت از سايت ايران هاست هستش که ميتونيد تو سايت جابينجا ببينيد ، که ايران هاست يکي از بهترين و معروف ترين شرکت ها هستش.

نمونه هاي ديگر:

معمولا حقوق هاي اين شرکت ها هم از 10 يا 15 ميليون شروع ميشه الي 50 ميليون حالا بستگي به تجربه شماست.

حالا يه سري هاشون به صورت دور کاري يا همون ريموت هستش که اگر از شهر دور باشيد يا تو شهرستان ها باشيد ميتونيد به صورت دور کاري با شرکت ها همکاري بکنيد .

پس از اين بابت هم نگراني وجود نداره.

امروزه ري اکت به شدت بازار کار قوي و قدرتمندي داره...

حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره ري اکت و دوره منتورشيپ ري اکت آکادمي سبزلرن حرف زديم و جزئيات دوره ري اکت مانند پشتيباني و... حرف زديم .

اگه قصد يادگيري ري اکت رو داريد و ميخواهيد وارد بازار کار بشيد و تو شرکت هاي تاپ استخدام بشيد

پيشنهاد ميکنم دوره آموزش منتورشيپ ReactJS دردنياي واقعي آکادمي سبزلرن رو به هيچ عنوان از دست ندهيد.

منبع :

https://anahardy4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Ana-Hardy-3

https://www.twitch.tv/anahardy4

https://www.openstreetmap.org/user/AnaHardy4

https://www.tripadvisor.com/Profile/anahK7209HN

https://www.4shared.com/u/yjqQQ6Ku/AnaHardy4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28384957

https://www.mixcloud.com/AnaHardy4/

https://www.sbnation.com/users/AnaHardy4

https://www.reverbnation.com/artist/famle88

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 155 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:06

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:12

لینک دوستان

خبرنامه